2 weken onderweg - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Simon Monbaliu - WaarBenJij.nu 2 weken onderweg - Reisverslag uit Saint George's, Granada van Simon Monbaliu - WaarBenJij.nu

2 weken onderweg

Door: simonbaliu

Blijf op de hoogte en volg Simon

25 Augustus 2011 | Granada, Saint George's

dit bericht dateerd van twee geleden
toen het internet abrupt wegviel toen ik dit wou uploaden, dus doe ik het nu maar ff

hallo iedereen

ik ben nu ong z'on 2 weken onderweg en dus ongeveer halverwegen de trip die z'on 4 weke duurt en ik wrsch z'on 6 keer zal maken.

de havens/ eilanden die we aanlopen zijn als volgt porthsmouth, le havre, martenique, castries, barbados, grenada, vieux fort, martenique(weer) , roseau en manzillo ofzoiet in de dom rep en dan terug naar portsmouth.

deze maand zit ik aan dek en volgende trip loop ik mee in de engine room
voor de rest verloopt alles tot (bijna) goe en aja kei goe weer hier en geen last van orkanen, ik was wel wa ongerust toen ik het nieuws vernam van pukkelpop