in voorbereiding tot - Reisverslag uit Veltem-Beisem, België van Simon Monbaliu - WaarBenJij.nu in voorbereiding tot - Reisverslag uit Veltem-Beisem, België van Simon Monbaliu - WaarBenJij.nu

in voorbereiding tot

Door: simonbaliu

Blijf op de hoogte en volg Simon

22 Juli 2011 | België, Veltem-Beisem

Ik ga dus voor zn 6 maand op stage op de klipper stream, een koelschip.
Ik stap op op 15 augustus in portsmouth en vaar dan richting de caraïben en terug.
z'on reis vraagt wel wat voorbereiding en terwijl sommige van mn klas al vertrokken zijn ben ik zelfs nog niet eens in het bezit van monsterboekje, maar da komt allemaal wel in orde.

ik zal probere om op regematige basis iets te poste en mn positie doorgtegeven samen met een paar sfeerbeelden maar zoals sommige wel weten ben ik geen groot schrijver, dus verwacht u niet aan boekdelen

en aan al mn klasgenoten een behoude vaart en amusement op jullie stage

salu en bij bij mn volgend reisverslag zit aan boord op weg naar de caraïben :D

• 25 Juli 2011 - 17:35

Hihi (: Dt 't maar snel voorbij gaat. Anyway, geniet er maar van xx

• 07 Augustus 2011 - 18:18

Mathew:

HAAA eindelijk kiest simon het ruime sop. Good luck :p. We moeten wel is ne keer afspreken he :p.

• 07 Augustus 2011 - 23:19

Simon Monbaliu:

tzal dan toch wel voor dees week moete zijn oftewel in 2012 pas

• 08 Augustus 2011 - 10:47

Charlotte:

jaja, have a lot of fun he :) x

• 10 Augustus 2011 - 15:40

Wessel Everts:

Joe simon nogmaals succes op je stage, we houden wel contact! Ciao